24 January 2010

* Elffantasy-fair 2010 en concert Within Temptation in Carre

Elffantasy fair 2010, Zondag 25 april: Geen nieuw kostuum gemaakt, deze keer! Mijn groene elfenjurk baleinen gegeven waardoor het lijfje beter blijft zitten, en meer vorm heeft!
De sfeer was minder uitbundig dan vorig jaar en veel meer 'gewone burgers', deze keer. Daarbij veel te weinig tijd gehad om de hele fair te zien; desondanks was het een leuke en kleurrijke dag;-)

Fae-Luna, een echte elf!


Jack Sparrow heeft een elf gevangen;-)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

WITHIN TEMPTATION:


Gisterenavond 26 april naar Within Temptation in Carre, wel lichtelijk overdressed en overpainted. Je moet toch wat doen om de kleding en grime van zangeres Sharon te overtreffen;-)

Een van de meest spectaculaire concerten ooit gezien, Carre was te klein en het dak ging eraf!!



De thumbnail is het beginplaatje van de video die ik op Facebook had gezet, hun thumbnail-systeem heeft de thumbnail geregistreerd op het moment van een camera-flits waardoor je het juichende publiek kan zien, ongelooflijk want dat is slechts een seconde... ;o)
Amazing that the thumbnail is registered right in the middle of a camera-flash so you can see the audience responding, and sheering ;o)

Gespot door een bezoeker en ja hoor, ik heb het concert overleefd, ondanks het enorme muziekgeweld;-p
Helaas doet de video het niet, waarschijnlijk een verkeerd 'formaat' voor blogspot. Op mijn Facebook kan je wel mijn video's bekijken. Als het goed is, zijn ze voor iedereen zichtbaar!
Erika Morgane at Facebook!

No comments: