23 January 2010

Nieuws!! 21 januari 2010, Foto voor Haiti!

Fotografie op billboard: (c) Marieke van Grinsven, http://www.freezzz.nl.

Dit is echt uitermate grappig, en nee, dit is GEEN truckage, of photoshop, afgezien van mijn copyright, verder heb ik er bewust niets aan bijgewerkt. Vanmiddag werd ik namelijk aangesproken door een fotografe in een rode jas, of ik voor een donatie voor Haiti op de foto wilde... Waarom ook niet??? Ik ben doorgaans wel te porren voor dat soort acties.
Kijk hiervoor ook op http://www.flickr.com/photos/haiti_foto/
Ik zei dat ik even zou gaan pinnen, en nog wat bijwerken want ik kwam net uit de bioscoop, en had het idee dat ik nog lichtelijk zichtbaar aangedaan was door de film...
Ze dacht vast dat ik niet zou terugkomen, natuurlijk wel;-)

Hele mooie foto's heeft ze van mij gemaakt, moet ik zeggen! Ik wilde net professionele foto's laten maken, alvast voor mijn bedrijfswebsite, en het lijkt erop dat dat niet meer hoeft, geweldig dit!


Op dit moment (21 januari 2010) sta ik nog tot 9 uur vanavond op het Escape-billboard op het Rembrandtplein, weliswaar tezamen met een honderdtal mensen. Zo ben je voorbijganger en zo sta je opeens op het Escape-billboard, groter dan groot! Bizar...
Toen ik daar wegging om een uurtje of 5, hadden ze al 1000 euro opgehaald. Een ludieke actie van een boel fotografen i.s.m. giro 555, die ook echt loont!
'Wie geeft, opent op hetzelfde moment zijn/haar hand om ook te ontvangen...'

Natuurlijk nog een geweldig, fijn, liefdevol, fantastisch, gezond en rijk 2010 toegewenst!!
Lieve groet, Erika
NB. Sinds maandag 18 januari, m.t.k. per 1 januari 2010 ben ik officieel een bedrijf. Het is momenteel nog in overleg zodat het ook onder 'e-creaties' geregistreerd wordt, of sterk eraan verwant in ieder geval! Toch alvast mijn KVK-nummer. Mijn website komt eraan, die is in de maak. Mijn nieuwste foto's komen daarop te staan, en enkele van 2009, al de oudere kunstwerken en grime-foto's blijven op dit weblog te bekijken.

E-CREATIES.nl

· Schrijfster & teksteditor:
tekstcreatie, -verfraaiing & -correctie.
Met kennis van internetmarketing.

· Beeldend kunstenaar:
Fantasy & Art Nouveau sculpturen & accessoires,
ook in opdracht.

· Grimeuse:
grime & schmink,
body-art, body-paint & zwangerschapspaint.

http://www.e-creaties.hyves.nl

http://www.e-creaties.blogspot.com

erika72@gmail.com * (0031)-(0)20-7371147

Kamer van Koophandel Amsterdam: 34376115
BTW-nummer: NL 2001.14.724B01

Copyright (c) e-creaties 2009-2010, (c) pixandpages, (c)Tatsu

DURF IETS WAARDEVOLS!
Dare something worthy - Aude aliquid dignum (dr. Joe Vitale)

The beautiful billboard-picture above is not a trick-photo or photoshop, except for my copyright in the right corner. This is really me on the biggest billboard of Amsterdam, on the Rembrandtplein, together with about 100 persons appearing there about 30 seconds every time.
Several professional photographers were collecting money for Haiti, so for 15 euros you could have your picture taken and these were placed... on this huge screen, bigger than big!!!
Some selfesteem-boost, i suppose i do not have to explain that! ;-)
When I left, they had already collected about 1000 euros already!
WHEN YOU GIVE, YOU OPEN YOUR HAND TO RECEIVE ALSO!

Since last monday I am officially an entrepreneur and business-owner, registered at our Chamber of Commerce. Yes, I don't mind having my picture on a billboard;-)

Have a wonderful 2010!!
Kind regards, Erika

No comments: