01 May 2010

Grime-oefening// make-up art practising


Splitcakes of rainbowcakes zijn smalle schijfjes schmink die meestal in een regenboog bij
elkaar zitten zodat je met een penseelstreek meerdere kleuren kan aanbrengen. Hierdoor krijg je snel een mooi egaal effect in een keer;-)
These rainbowcakes or splitcakes are thin pieces of paint, placed together in a rainbow, so with one brush-stroke you can add several colours at once;-)

De cakes uit de winkel zijn natuurlijk veel strakker maar mijn eigengemaakte zijn wel in de kleurencombinaties zoals ik ze wil hebben en veel minder duur!! Daarbij heb ik het plezier gehad van ze zelf te maken;-)
Cakes from the store are obviously much cleaner but my own are in colourcombinations I choose and less expensive! Besides I had the fun of making them myself;-)




Met de zelfgemaakte splitcakes aan het oefenen (bloem en dolfijn).
Practicing with my selfmade splitcakes (flower and dolfin).

De groene mouw en de hanger had ik voor het concert van Within Temptation nog willen doen maar helaas had ik hier de tijd niet voor...
De diepte in de kleur komt door het gebruik van 3 kleurlagen, zwart, donkergroen en metallic groen. Het patroon is gedaan met een netje en met zwart en zilver versterkt.

The green sleeve and the necklace was something i wanted to do for the concert but unfortunately i did not have the time for this...
The dept in colour: I made use of 3 different colour-layers, black, dark-green and metallic green. The pattern is done with a net, and enhanced with black en silver.


No comments: