18 May 2010

Online en auteur van mijn eerste e-book!! ;-)

Het heeft even geduurd, ik ben eindelijk (met hulp!) online met mijn eigen Wordpress-blog: http://www.erikahappyarts.com.
Inmiddels staan er al enkele posts op mijn blog. Mijn webmail komt binnenkort.

Daarbij ben ik sinds eergisteren auteur van mijn eerste e-book. Dit e-book is een beknopte versie van mijn ontdekkingstocht van de afgelopen jaren, namelijk de positieve creatie van je eigen leven. Deze versie is tot 12 december gratis downloadbaar. Hopelijk heb je er wat aan.

Ik doe ook mee met een e-bookwedstrijd op Winst.nl: De uitdaging: Wie schrijft zijn eerste e-book van minimaal 5000 woorden?
Het aantal pagina’s van mijn boek is ruim het dubbele geworden, ruim 10.000 woorden. Dat lijkt heel veel, maar dat zijn ongeveer 35 pagina’s.
Laat je even een berichtje achter op mijn blog, en jouw stem? Vergeet je email niet, svp. Ik heb namelijk nog geen invulvenstertje hiervoor. Ik hoor graag jouw bevindingen en jouw reactie kan ik erg waarderen. Alvast bedankt.

Veel leesplezier, en alvast fijne Sinterklaas.
Kleurrijke groet, Erika Happyarts

Ken jij misschien nog iemand die je blij maakt met mijn gratis e-book? Iemand die zijn/haar leven mooier en beter wilt maken en wel wat tips kan gebruiken? Stuur deze link dan even door. Die persoon zal het vast waarderen! ;-)

No comments: