07 August 2007

*FACE-PAINTS, castlefest 2006/ Bats/EFF07


Elffantasy fair 2007 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Deze grime is helaas niet mijn keuze voor een ander project, en de modellen ook niet, desondanks toch enkele van de mooiste foto's! Het moet een dubbele vlinder voorstellen met een 'ondervleugel' op de gezichten van beide andere modellen.

The make-up art is not my choice, neither are the models, despite that just a few of the nicest pictures!!








~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bats in the Dungeon:
Mijn vleermuis heeft zich keurig gedragen en is de hele avond netjes op mijn gezicht blijven zitten. Hij was eigen werk want grime voor zo'n party kan ik echt niet laten;-P

** The bat on my face behaved rather good and didn't run out. He is made by me, since I just had to do some make-up for such a party;-P **


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
English texts coming soon!!

Castlefest 2006:
De gothic bloem vindt haar inspiratie in haar corset, geen foto van helaas.
Hieronder zie je de japanse dame, dat is toch echt dezelfde dame als de dame met haar haar los met de gothpaint; een van de weinige echte goth-paints die ik tot hiertoe gemaakt hebt.

De petit dracula was het enige jongetje maar het was zo'n lieverd dat ik hem niet enger kreeg dan dit;-p









No comments: