07 August 2007

*COSTUMES: GF-fair/Elffantasy/Castlefest 08

Castlefest 2008 - zaterdag/ zondag

Deze foto's zijn van Ropo-art en www.leuke mensen.nl










~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Elffantasy 2008
Zondag, Sunday 20 april - Het beloofde zwaar geschut, mijn kostuum.

Hoofdthema Kelten en zoals gewoonlijk neem ik een zijweggetje, in dit geval de Greenwoman.
De wedstrijd was helaas treurig geregeld en er viel niks te winnen. Waarschijnlijk doe ik volgend jaar weer mee met dit kostuum.

Ik draag een echt gewei op mijn hoofd om te refereren aan the Green man;-)
Betere foto's komen er snel aan.





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gothic en Fantasy Fair Rijswijk - kostuumwedstrijd, maart 2008
Op mijn dagelijkse wandeling ben ik aangevallen door een weerwolf en ik heb nog geprobeerd om te ontsnappen, maar helaas...!
Ik begin langzaam te muteren...

Gaaf! Voor de eerste keer is een kostuumwedstrijd gehouden op de Gothic & Fantasy beurs in Rijswijk en ik heb met mijn kostuum de tweede prijs gewonnen;-D
Een prachtig beeld van een draak die door een elf getemd wordt!!
Helaas ging de hoofdprijs door een vreemde en plotse toevoeging van een extra categorie aan mijn neus voorbij, de hoofdprijs was een waardebon van 75 euro en een fotoshoot bij alskaer.nl - jammer hoor!
Desondanks ben ik erg blij dat ik uberhaupt een keertje gewonnen heb met een kostuumwedstrijd, mocht ook wel eindelijk na de 4de poging of zo;-p

Maar elfen wees gewaarschuwd: voor de elffantasy 2008 zet ik echt zwaar geschut in en hoop dat eindelijk ook een keer te winnen!! Ik zal totaal onherkenbaar uit de verf komen, of dat is in ieder geval de bedoeling;-)

Helaas heb ik (nog) geen up-to-date foto's van mijn kostuum op mijn eigen camera. Ik heb namelijk opnieuw meegedaan met mijn weerwolvinnen-kostuum uit 2006. Dat heeft me destijds 4 volle weken gekost om dit te maken, en afgelopen week ook een aantal dagen om het 'op te knappen'.
Zo heb ik o.a. de bovenrok verlengd en een ceintuur gemaakt, het bloesje afgewerkt en dergelijke.

Als het goed is, kan je binnenkort een aantal foto's van mij vinden op http://www.leukemensen.nl (edit: ze staan er NU al op!!!!) en op wereldreizigster.nl.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik heb WEL enkele foto's van Tiny die ik in de verf heb gezet, volledig geinspireerd op de bal-scene uit Labyrinth. Deze foto's komen er vandaag of morgen aan. Deze is van leukemensen.nl met ons beiden samen;-)


No comments: