07 August 2007

*MAKE-UP ART & BODY-PAINTS 2008-2009

Copyright bodypaints, fotografie en fotobewerking: (c) e-creaties 2009 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Poisened Eve, boself! Maart 2009
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Mark Reid Bodypaint workshop


Jeans opschminken!!! Geweldig gave vermoeiende maar inspirerende dag gehad met veel nieuwe ontmoetingen;-))

Het was gaaf, mega-inspirerend, dood-vermoeiend en super leerzaam!!
Volgende keer neem ik mijn eigen muziek mee want zijn muzieksmaak was duidelijk niet die van mij en die van de andere workshoppers. Maar ach het mocht de pret niet drukken, wat een humor die kerel;-)

helaas geen applaus-smilie voor mijn model!!!! Wel deze
, die geven de strekking aardig goed weer!! Lieverd je krijgt al mijn respect, sta je nog overeind na ruim 6 uur staan voor mijn bodypaint?? Dankjewel!:-d:-d xxx
Lieve groetjes Morgane






~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Andariel, geinspireerd op Naga Kanya, de deva van de diepe wateren. Juli 2008





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Deze bodypaint is geinspireerd op Pashur en Amy Brown, Augustus 2008





No comments: